Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسولسخت افزارویژه

نحوه اجرای بازی Genshin Impact روی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

یک دستاورد دیگر برای سامسونگ

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

از آنجایی که گوشی گلکسی اس 23 اولترا به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده، در نتیجه بسیاری از کاربران به دنبال این هستند تا عملکرد جدیدترین کهکشانی سامسونگ در بخش گیمینگ را ارزیابی کنند. در خبری تازه، مشخص شد این دستگاه قادر است بازی Genshin Impact در تنظیمات فوق العاده خوبی اجرا کند. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

نرخ بروزرسانی 120 در گوشی‌های هوشمند کم کم تبدیل به یک نرم عادی شده، اما همچنان افرادی هستند که اعتقاد دارند تفاوت زیادی بین 120 و 60 هرتز وجود ندارد. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که هر چه نرخ بروزرسانی بالاتر برود، تصاویر نرم‌تر و سریع‌تر بنظر می‌رسند.

نحوه اجرای بازی Genshin Impact روی گلکسی اس 23 اولترا

بر اساس توییت جدیدی که توسط Tech_Reve منتشر شده، بنظر می‌رسد گلکسی اس 23 اولترا اولین گوشی هوشمند در جهان است که می‌تواند بازی Genshin Impact را با نرخ بروزرسانی 120 هرتز اجرا نماید. البته، ما هنوز مطمئن نیستیم که این ویژگی تنها برای نسخه اولترا در دسترس خواهد بود یا نسخه استاندارد و پلاس هم می‌توانند با همین تنظیمات بازی را اجرا کنند؟

شایان ذکر است که بازی Genshin Impact تنها عنوان آندرویدی نیست که با نرخ بروزرسانی 120 هرتز اجرا می‌شود. اما، Galaxy S23 Ultra اولین دستگاهی خواهد بود که می‌تواند این بازی را روی نرخ بروزرسانی مذکور اجرا کند.

قدرت بالای تراشه جدید کوالکام

اطلاعات منتشر بنظر می‌رسد درست باشد، زیرا در دیگر خبرهای مرتبط نیز مشخص شد تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 موجود در این گوشی حتی آیفون 14 پرو مکس را در بنچمارک 3DMark شکست داد. بازی Genshin Impact از نظر گرافیکی بسیار سنگین بوده و به همین دلیل گوشی‌های پرچمدار قادر هستند این بازی را در نرخ فریم بالاتر اجرا کنند.

منبع
wccftech

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا